We hebben het ingevoerde auto kenteken 46TSZF gevonden.
Het voertuig is van het merk SUBARU
en de handelsbenaming is LEGACY.
Deze Personenauto is ZWART en
in het jaar 2007 voor het eerst geregistreerd in
Nederland.
De waarde inclusief bpm en btw van uw auto euro.
U dient de auto met kenteken 46TSZF voor APK te laten keuren. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het kenteken.
Er staan nog terugroepacties open voor de auto met het kenteken 46TSZF, kijk voor meer informatie over deze terugroepacties bij het gelijknamige overzicht hieronder.
Algemeen
Voertuigsoort
Personenauto
Plaats chassisnummer
tegen schutbord onder motorkap
Catalogusprijs
Bruto BPM
7.662
Wam verzekerd
ja
Tenaamstellen mogelijk
Zuinigheidslabel
E
Geschiedenis en APK
Laatste kilometerstand registratie
,
Aanvang tenaamstelling
22-06-2018
Eerste afgifte Nederland
04-05-2007
Eerste toelating
04-05-2007
Vervaldatum APK
Wacht op keuren
Voor het kopen van een auto is het uiteraard goed om te weten of de auto met kenteken 46TSZF geen schade verleden heeft en de kilometerstand klopt. Deze informatie hebben we momenteel niet tot onze beschikking, hiervoor verwijzen we u naar auto verleden.
De kabelboom naar de benzinepomp is te stijf. Hierdoor ontstaat beweging in de stekkerverbinding van de pomp. De stekker komt los te zitten en onder invloed van vuil ontstaat overgangsweerstand.
APK
10-07-2018, 13:29
Tijdens de controle 4 gebrek(en) gevonden:
1 x Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
1 x Zijrichtingaanwijzer(s) werkt niet (goed)
1 x Ruitensproeierinstallatie werkt niet
1 x Dim-, grootlicht ondeugdelijk bevestigd
Nieuwe eigenaar
22-06-2018
De auto heeft een nieuwe eigenaar gekregen en de datum te naam is gewijzigd.
Terugroepactie (hersteld)
05-03-2018
De opblaasmodule van de passagiersairbag kan overmatige druk opbouwen. Als de airbag wordt geactiveerd kan de interne druk ertoe leiden dat de opblaasmodule scheurt. Hierdoor kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.
Terugroepactie (hersteld)
05-07-2017
De opblaasmodule van de passagiersairbag kan overmatige druk opbouwen. Als de airbag wordt geactiveerd kan de interne druk ertoe leiden dat de opblaasmodule scheurt. Hierdoor kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.
Terugroepactie (hersteld)
26-04-2017
De contactpunten van een relais kunnen vastsmelten waardoor de secundaire lucht injectiepomp blijft draaien.
Terugroepactie (hersteld)
02-09-2014
De remleidingen zijn onvoldoende tegen corrosie beschermd.
Eerste toelating Nederland
04-05-2007
De auto is voor het eerst geregistreerd in Nederland, als deze datum gelijk is met de eerste toelating weet je zeker dat het geen import auto is.
Eerste toelating
04-05-2007
De eerste keer dat het voertuig een kenteken heeft gekregen waar ook ter wereld.
Wij proberen een complete historie te tonen van het voertuig 46TSZF. Hiervoor maken we gebruik van verschillende bronnen. Toch kan het voorkomen dat de historie niet helemaal volledig is.
De opblaasmodule van de passagiersairbag kan overmatige druk opbouwen. Als de airbag wordt geactiveerd kan de interne druk ertoe leiden dat de opblaasmodule scheurt. Hierdoor kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.
Meer informatie
02-09-2014
Hersteld
De remleidingen zijn onvoldoende tegen corrosie beschermd.
Meer informatie
26-04-2017
Hersteld
De contactpunten van een relais kunnen vastsmelten waardoor de secundaire lucht injectiepomp blijft draaien.
Meer informatie
05-03-2018
Hersteld
De opblaasmodule van de passagiersairbag kan overmatige druk opbouwen. Als de airbag wordt geactiveerd kan de interne druk ertoe leiden dat de opblaasmodule scheurt. Hierdoor kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.
Meer informatie
03-07-2019
Openstaand
De kabelboom naar de benzinepomp is te stijf. Hierdoor ontstaat beweging in de stekkerverbinding van de pomp. De stekker komt los te zitten en onder invloed van vuil ontstaat overgangsweerstand.
Meer informatie
Geconstateerde gebreken APK
10-07-2018
1 x
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
10-07-2018
1 x
Zijrichtingaanwijzer(s) werkt niet (goed)
10-07-2018
1 x
Ruitensproeierinstallatie werkt niet
10-07-2018
1 x
Dim-, grootlicht ondeugdelijk bevestigd
1 Benzine - Brandstof/verbruik
Brandstofverbruik buiten
7,00 l/100km
Brandstofverbruik gecombineerd
9,00 l/100km
Brandstofverbruik stad
12,40 l/100km
CO2 uitstoot gecombineerd
212 g/km
Emissiecode
Euro 4
Geluidsniveau rijdend
71 dB
Geluidsniveau stationair
79 dB
Netto maximum vermogen
121,00 kW
Uiterlijk en inrichting
Inrichting
stationwagen
Eerste kleur
ZWART
Tweede kleur
Niet geregistreerd
Aantal zitplaatsen
5
Aantal deuren
4
Lengte
472 cm
Breedte
Technisch
Type
Uitvoering
0N0
Aantal Cilinders
4
Cilinderinhoud
1.994 cm³
Er zijn heel veel verzekeringen met verschillende voorwaarden en het is lastig om te bepalen welke verzekering het beste bij je past. Met Pricewise kun je autoverzekeringen vergelijken en afsluiten.
Je kan de auto met kenteken 46TSZF gemakkelijk online verkopen.
De eerste en de goedkoopste methode is je auto zelf verkopen door deze te delen via sociaal media. Druk op de knop in het menu om deze link te delen. Type er een eerlijk verhaal bij met een realistische prijs aangezien je de auto middels deze manier vaak verkoopt aan een bekende. Vraag je vrienden het bericht te delen voor een groter bereik.
De tweede optie is de auto zelf verkopen middels een platform. Bij Marktplaats Auto heeft u elke maand 1 miljoen potentiƫle autokopers. De kans op een succesvolle verkoop is daarmee 2 x zo groot als waar dan ook.
De derde mogelijkheid is de auto direct verkopen middels een auto inkoper. Deze geeft voor elke auto binnen 24 uur een bod opbasis van de beschikbare gegevens en overige informatie. De grootste van europa is Wijkopenautos.
Als vierde optie is laten verkopen. Hierbij voer je de benodigde gegevens van je auto in zoals het kenteken en dan gaat Ikwilvanmijnautoaf op zoek naar een autodealer welke interesse heeft.
Wilt u gedetailleerde waarde van het voertuig 46TSZF, het aantal eigenaren of schade verleden willen inzien? Druk dan op onderstaande knop voor meer informatie.