We hebben het ingevoerde auto kenteken VTPR64 gevonden.
Het voertuig is van het merk MAZDA
en de handelsbenaming is B 2500 STANDARD CAB.
Deze Bedrijfsauto is N.v.t. en
in het jaar 1997 voor het eerst geregistreerd in
Nederland.
De waarde inclusief bpm en btw van uw auto euro.
U dient de auto met kenteken VTPR64 voor 07-01-2026 APK te laten keuren. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het kenteken.
Er zijn momenteel geen openstaande terugroepacties bekend voor uw auto met het kenteken VTPR64.
Algemeen
Voertuigsoort
Bedrijfsauto
Plaats chassisnummer
tegen r. balk 030 cm a. vooras
Catalogusprijs
Bruto BPM
Wam verzekerd
ja
Tenaamstellen mogelijk
ja
Zuinigheidslabel
Geschiedenis en APK
Laatste kilometerstand registratie
2022, Logisch
Aanvang tenaamstelling
27-05-2000
Eerste afgifte Nederland
21-11-1997
Eerste toelating
21-11-1997
Vervaldatum APK
07-01-2026
Wacht op keuren
Voor het kopen van een auto is het uiteraard goed om te weten of de auto met kenteken VTPR64 geen schade verleden heeft en de kilometerstand klopt. Deze informatie hebben we momenteel niet tot onze beschikking, hiervoor verwijzen we u naar auto verleden.
Voor deze datum moet de auto gekeurd zijn anders mag je er niet meer mee rijden. Wel mag de auto nog 2 maanden na het verlopen van de APK datum stilstaan op de openbare weg. Je mag de auto 2 maanden voor het verstrijken van de vervaldatum laten keuren met behoud van de oorspronkelijke APK vervaldatum.
APK Lichte voertuigen
07-01-2025, 11:51
Geen gebreken gevonden
APK Lichte voertuigen
02-01-2025, 11:13
Tijdens de controle 6 gebrek(en) gevonden:
1 x Blokkering gordel werkt niet (goed)
1 x Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd
1 x Roestschade, te veel dikteafname materiaal
1 x Remleiding door corrosie aangetast
1 x Inrichting voor aanpassing dimlichtafstelling werkt niet (go
2 x Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
APK Lichte voertuigen
13-12-2023, 12:15
Geen gebreken gevonden
APK Lichte voertuigen
08-12-2023, 11:59
Tijdens de controle 6 gebrek(en) gevonden:
1 x Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
1 x Uitlaatsysteem niet gasdicht
1 x Gordel beschadigd
2 x Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af
1 x Inrichting voor aanpassing dimlichtafstelling werkt niet (go
1 x Roestschade hoofdbalk
APK Lichte voertuigen
29-11-2022, 09:28
Geen gebreken gevonden
APK Lichte voertuigen
23-11-2022, 10:52
Tijdens de controle 4 gebrek(en) gevonden:
1 x Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
2 x Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar
1 x Roestschade, te veel dikteafname materiaal
2 x Inrichting voor aanpassing dimlichtafstelling werkt niet (go
APK Lichte voertuigen
03-01-2022, 11:03
Geen gebreken gevonden
APK Lichte voertuigen
06-01-2021, 16:34
Geen gebreken gevonden
APK Lichte voertuigen
22-11-2019, 15:06
Tijdens de controle 3 gebrek(en) gevonden:
1 x Dimlicht onjuist afgesteld
1 x Stuurkogel of -koppeling te veel speling
1 x Gordel beschadigd
APK Lichte voertuigen
03-12-2018, 08:43
Tijdens de controle 1 gebrek(en) gevonden:
1 x Stuurkogel of -koppeling te veel speling
APK
06-12-2017, 15:37
Tijdens de controle 1 gebrek(en) gevonden:
1 x Remkrachtregelaar werkt niet goed
APK Lichte voertuigen
04-12-2017, 11:09
Tijdens de controle 3 gebrek(en) gevonden:
1 x Remkrachtregelaar werkt niet goed
2 x Remleiding ernstig gecorrodeerd
1 x Uitlaatsysteem niet gasdicht
APK
05-12-2016, 12:32
Tijdens de controle 3 gebrek(en) gevonden:
4 x Onderdelen frame/zelfdragende constructie ondeug. bev. 5.5.3
1 x Uitlaatsysteem niet gasdicht/ondeugdelijk bevestigd 5.*.11
2 x Onderdeel reminrichting ondeugdelijk 5.*.31
APK
03-11-2015, 12:02
Tijdens de controle 3 gebrek(en) gevonden:
1 x Overig draaipunt onafh. wielophanging teveel speling 5.*.19
3 x Verbinding stuurinrichting teveel speling 5.*.29
2 x Stofhoes stuurhuis/-kogel dicht niet af 5.*.29
APK
27-11-2014, 09:58
Tijdens de controle 1 gebrek(en) gevonden:
2 x Veersysteem gebroken/gescheurd/corrosie/ondeug. bev. 5.*.28
Nieuwe eigenaar
27-05-2000
De auto heeft een nieuwe eigenaar gekregen en de datum te naam is gewijzigd.
Eerste toelating Nederland
21-11-1997
De auto is voor het eerst geregistreerd in Nederland, als deze datum gelijk is met de eerste toelating weet je zeker dat het geen import auto is.
Eerste toelating
21-11-1997
De eerste keer dat het voertuig een kenteken heeft gekregen waar ook ter wereld.
Wij proberen een complete historie te tonen van het voertuig VTPR64. Hiervoor maken we gebruik van verschillende bronnen. Toch kan het voorkomen dat de historie niet helemaal volledig is.
1 x
Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd
02-01-2025
1 x
Roestschade, te veel dikteafname materiaal
02-01-2025
1 x
Remleiding door corrosie aangetast
02-01-2025
1 x
Inrichting voor aanpassing dimlichtafstelling werkt niet (go
02-01-2025
2 x
Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
08-12-2023
1 x
Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
08-12-2023
1 x
Uitlaatsysteem niet gasdicht
08-12-2023
1 x
Gordel beschadigd
08-12-2023
2 x
Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af
08-12-2023
1 x
Inrichting voor aanpassing dimlichtafstelling werkt niet (go
08-12-2023
1 x
Roestschade hoofdbalk
23-11-2022
1 x
Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
23-11-2022
2 x
Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar
23-11-2022
1 x
Roestschade, te veel dikteafname materiaal
23-11-2022
2 x
Inrichting voor aanpassing dimlichtafstelling werkt niet (go
22-11-2019
1 x
Dimlicht onjuist afgesteld
22-11-2019
1 x
Stuurkogel of -koppeling te veel speling
22-11-2019
1 x
Gordel beschadigd
03-12-2018
1 x
Stuurkogel of -koppeling te veel speling
06-12-2017
1 x
Remkrachtregelaar werkt niet goed
04-12-2017
1 x
Remkrachtregelaar werkt niet goed
04-12-2017
2 x
Remleiding ernstig gecorrodeerd
04-12-2017
1 x
Uitlaatsysteem niet gasdicht
05-12-2016
4 x
Onderdelen frame/zelfdragende constructie ondeug. bev. 5.5.3
05-12-2016
1 x
Uitlaatsysteem niet gasdicht/ondeugdelijk bevestigd 5.*.11
05-12-2016
2 x
Onderdeel reminrichting ondeugdelijk 5.*.31
03-11-2015
1 x
Overig draaipunt onafh. wielophanging teveel speling 5.*.19
03-11-2015
3 x
Verbinding stuurinrichting teveel speling 5.*.29
03-11-2015
2 x
Stofhoes stuurhuis/-kogel dicht niet af 5.*.29
27-11-2014
2 x
Veersysteem gebroken/gescheurd/corrosie/ondeug. bev. 5.*.28
1 Diesel - Brandstof/verbruik
Brandstofverbruik buiten
Brandstofverbruik gecombineerd
Brandstofverbruik stad
CO2 uitstoot gecombineerd
Emissiecode
2
Geluidsniveau rijdend
Geluidsniveau stationair
85 dB
Netto maximum vermogen
63,00 kW
Uiterlijk en inrichting
Inrichting
open wagen
Eerste kleur
N.v.t.
Tweede kleur
N.v.t.
Aantal zitplaatsen
Aantal deuren
0
Lengte
Breedte
167 cm
Technisch
Type
Uitvoering
Aantal Cilinders
4
Cilinderinhoud
2.500 cm³
Er zijn heel veel verzekeringen met verschillende voorwaarden en het is lastig om te bepalen welke verzekering het beste bij je past. Met Pricewise kun je autoverzekeringen vergelijken en afsluiten.
Je kan de auto met kenteken VTPR64 gemakkelijk online verkopen.
De eerste en de goedkoopste methode is je auto zelf verkopen door deze te delen via sociaal media. Druk op de knop in het menu om deze link te delen. Type er een eerlijk verhaal bij met een realistische prijs aangezien je de auto middels deze manier vaak verkoopt aan een bekende. Vraag je vrienden het bericht te delen voor een groter bereik.
De tweede optie is de auto zelf verkopen middels een platform. Bij Marktplaats Auto heeft u elke maand 1 miljoen potentiƫle autokopers. De kans op een succesvolle verkoop is daarmee 2 x zo groot als waar dan ook.
De derde mogelijkheid is de auto direct verkopen middels een auto inkoper. Deze geeft voor elke auto binnen 24 uur een bod opbasis van de beschikbare gegevens en overige informatie. De grootste van europa is Wijkopenautos.
Als vierde optie is laten verkopen. Hierbij voer je de benodigde gegevens van je auto in zoals het kenteken en dan gaat Ikwilvanmijnautoaf op zoek naar een autodealer welke interesse heeft.
Wilt u gedetailleerde waarde van het voertuig VTPR64, het aantal eigenaren of schade verleden willen inzien? Druk dan op onderstaande knop voor meer informatie.